Preparem un wrap, burrito i fajita de pollastre
Preparem un wrap, burrito i fajita a la nostra manera. Si feu com nosaltres, que adaptem al nostre gust aquestes receptes, el nom que li doneu és una mica igual. Es tracta d’una recepta ben bona que cada casa cuina al seu gust. Us deixem la nostra recepta i, a partir d’aquí adapteu-la al que us agradi a vosaltres. Una tortita de blat embolicada i farcida de pollastre, a la planxa o arrebossat, verduretes com pebrot, espàrrecs i xampis amb enciam tallat primet i regat amb una mica de salsa de mostassa o maionesa.

Tortites amb pollastre i verdures per fer amb nens
Una recepta que us portem ja que els nens poden participar en la seva preparació. Tallar les verdures i el pollastre, saltar-ho tot a la paella i omplir, posar la salsa i embolicar la fagita per després menjar-se-la amb les mans a mossegades.
- Pollastre: podeu fer un pollastre a la planxa o fregir un tall de pit de pollastre arrebossat. Talleu-lo a tires o trossets petits.
- Verdures: Podeu fer un saltat de verdures variades i tallades a tires. Pebrot vermell i verd, espàrrecs, xampinyons…
- Enciam: Nosaltres hi posem enviam tallat a tires i si tenim d’aquest que ve en bosses amb pastanaga i col també n’hi posem.
- Salses: Cadascú tria la que li agrada. Maionesa sola, salsa de maionesa amb mostassa, salsa de iogurt… trieu.
Nosaltres a la paella que hem sofregit les verdures i afegim el pollastre i ho barregem bé. A vegades ho condimentem amb aquestes herbes especials que venen al mercat per a burritos i que li donen un gust especial. Quan ja esta tot ben barrejat li afegim l’enciam i li donem un parell de voltes. Ara, només queda omplir les tortitas. Les podeu omplir tal qual venen de la bossa o passar-les una mica per la torredora. Si les escalfeu ompliu-les i tanqueu-les de seguida perquè no quedin seques i es trenquin.
Bon profit!
Diferències entre un wrap, un burrito i una fajita
Buscant informació hem trobat aquest article a Mixo on ho expliquen de manera molt senzilla. Us ho deixem a trets generals.
- Wrap: son una versió suau de les tortitas farcides. Porten pollastre, enciam i una salsa suau. Es serveixen freds o tebis i tallats per la meitat.
- Burrito: estan lligats a la cultura mexicana i al Tex-Mex. Son més contundents i porten carn, verdures, salsa picant, Es serveixen calents i la tortita està tancada.
- Fajita: es la tortita que serveix per acompanyar i menjar un plat de carn i verdures. No s’embolica,
Preparem un wrap, burrito o fajita de pollastre amb nens, tot depèn de com l’emboliquem i preparem. Vistes les diferències podem dir que nosaltres fem un wrap embolicat com un burrito.
Cuinar amb nens
Receptes de pollastre per preparar amb nens
Us deixem un recull de receptes fàcils de pollastre per preparar amb els nens; nuggets, arrebossat cruixent, croquetes…
Ensenyar a cuinar als nens
Entrar a la cuina i experimentar amb els ingredients, els estris i les receptes és una activitat creativa, lúdica i educativa. Malgrat l’enrenou que pugui ocasionar si deixeu als nens de ben petits participar en les tasques de la cuina sempre us ho agrairan i els deixarà un bon record.
Llibres de receptes per a petits cuiners
Us deixem un recull de llibres de receptes per a nens. Receptaris de cuina senzilla i per a diferents edats amb receptes i el pas a pas per elaborar plats dolços i salats.
AGENDA
Agenda familiar de fires, festes i esdeveniments de Catalunya
Esdeveniments per a 1 abril
Esdeveniments per a 2 abril
Esdeveniments per a 3 abril
Esdeveniments per a 4 abril
Esdeveniments per a 5 abril
Esdeveniments per a 6 abril
Esdeveniments per a 7 abril
Esdeveniments per a 8 abril
Esdeveniments per a 9 abril
Esdeveniments per a 10 abril
Esdeveniments per a 11 abril
Esdeveniments per a 12 abril
Esdeveniments per a 13 abril
Esdeveniments per a 14 abril
Esdeveniments per a 15 abril
Esdeveniments per a 16 abril

La Mostra d’Igualada
Esdeveniments per a 17 abril

La Mostra d’Igualada

MITMO

Fira mel
Esdeveniments per a 18 abril

Can Xicoy

Mercat Medieval

La Mostra d’Igualada

Obre els ulls a la llum!

Setmana medieval

Oxfam Trailwalker

MITMO

Festa Medieval Pirata


Festa de la ciència a BCN
Esdeveniments per a 19 abril

La Mostra d’Igualada

Setmana medieval

Oxfam Trailwalker

MITMO

Festa Medieval Pirata

Festa de la ciència a BCN

Formatges!

Fira mel

Portes obertes Aeroport
Esdeveniments per a 20 abril
Esdeveniments per a 21 abril
Esdeveniments per a 22 abril
Esdeveniments per a 23 abril
Esdeveniments per a 24 abril

Festa de la Malavella
Esdeveniments per a 25 abril

Can Xicoy

Festa de la Malavella

Petits cinèfils al CaixaForum

El Petit Liceu

Setmana medieval

La primavera en un bric

Formatges!

Esdeveniments per a 26 abril

Festa de la Malavella

Petits cinèfils al CaixaForum

El Petit Liceu

Setmana medieval

La primavera en un bric

Formatges!
Esdeveniments per a 27 abril
Esdeveniments per a 28 abril
Esdeveniments per a 29 abril
Esdeveniments per a 1 maig

Fira Titelles Lleida

Gargar Festival

Activitats al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova


Esdeveniments per a 2 maig

Festa de les bruixes

Fira Titelles Lleida

Gargar Festival

Obre els ulls a la llum!


Activitats al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova



Visita granja + dinar
Esdeveniments per a 3 maig

Festa de les bruixes

Fira Titelles Lleida

Festa del Panellet

Gargar Festival

Activitats al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova









