5 postres de Pasqua
Al final ens hem decidit a provar de fer pollets de coco. I per fer-ho una mica diferents els hem fet de diferents colors. I ens han sortit ocells ! Per acompanyar-los i no deixar-los sols hem buscat més receptes per fer aquests 5 postres de Pasqua amb nens. No ens podíem oblidar de les galetes per això us portem dues variants ni tampoc dels clàssic pancake del conill. La recepta que ens ha resultat més singular ja que no l’havíem vist abans, ha estat aquest got de xocolata desfeta convertida en conill.
5 postres de Pasqua
De tots els postres que us hem portat en l’Especial Pasqua i igual que el conill de pa de llet son molts fàcils de fer. Esperem que us decidiu a provar-los.
Pollets i altres ocells de coco per fer amb nens
Agafant la recepta de les boles de coco hem fet aquests petits ocells. Primera havíem de fer només pollets però ens hem engrescats a provar colors. I els colors ens ha dut a fer, a la nostra manera, petits ocells. Hi podeu veure, i segurament amb una mica d’imaginació, un pollet, l’oliva, un ànec, un periquito i dos ocells més que no hem sabut identifica.
Es tracta de passar-s’ho bé i fer l’ocell que més us agradi. Per la decoració hem fet servir mini lacasitos de colors i una mica de xocolata negra fosa per mirar de fer el plomatge. Feu una massa i si voleu colors diferents separeu-la i tenyiu-la amb colorants alimentaris.
Pancake del conill de Pasqua
La recepta és similar a la dels Doraikis del Doraimon però sense farciment de xocolata. Feu les peces per separat i després munteu el conill. També podeu fer diferents figures com pollets, lleons, flors…
Galetes de Pasqua per fer amb nens
No podíem deixar-nos les galetes, ja sabeu que ens agraden molt sobretot per fer receptes creatives amb els nens. Aquí teniu totes les nostres receptes de galetes, les podeu fer de gingebre o de mantega. Hem triat dues receptes perquè veieu les decoracions. Si no teniu talladors especials de conills, pollets o ous podeu mirar de fer-ho vosaltres. Recordeu que la decoració amb fideus de colors s’ha de preparar abans d’enfornar.
Conill de xocolata desfeta en un got
No ens havíem trobat encara aquesta recepta,o similars, per la xarxa. Per aquest motiu ens ha fet gràcia portar-la. Com podeu veure es tracta d’un conill força original a base de xocolata desfeta i melindros.
+ especial Pasqua amb nens
+ Pasqua a Pinterest