Què fem?

Palanca del Segre o Pont penjat de Sanavastre

  1. Home
  2. »
  3. Palanca del Segre o Pont penjat de Sanavastre
adreça:
Sanavastre - Das Cerdanya

logo princesscamper 64

 

 

 

La Palanca del Segre o Pont penjat de Sanavastre està construït en un antic pas que feien servir els veïns d'All i Sanavastre per poder travessar el Segre. Ara, el pont penjant amb estructura de ferro i fusta, és punt de pas i també d'inici de rutes i sortides pels voltants. La visita al pont ja és per ella sola un atractiu només pel fer de creuar-lo i gaudir de la zona. També podeu fer una excursió fins a l'ermita de Quadres en un itinerari familiar, planer on trobareu diferents ponts i passeres de fusta. Aprofiteu per fer un tomb per la bassa de Sanavastre, l'antiga mina de lignit.

 

Palanca del Segre o Pont penjat de Sanavastre

Pont penjat de Sanavastre o la Planca del Segre

Un pont penjant sempre és un atractiu per creuar amb els nens. A part de fer alguna ruta l'indret us ofereix racons ben bonics per descansar a la llera del Segre. A costat i costat del pont penjant trobareu dues petites zones de pícnic. La fitxa l'hem fet a partir de la visita al pont de Princesscamper.

Excursió del Pont de la Palanca a Ermita de la Mare de Déu de Quadres

Excursió del Pont de la Palanca a Ermita de la Mare de Déu de Quadres

Us deixem l'enllaç a aquesta curta i atractiva ruta circular i familiar que surt del Pont de la Palanca del Segre fins a l'ermita de Quadres. Si mireu a l'enllaç, veureu fotos del recorregut passant per diferents petits ponts de fusta. En total son uns 3,3 km molt planers i fàcils per fer amb nens. Veure ruta AQUÍ (Cerdanya 4 estacions).

 

Antigues mines de lignit de Sanavastre - la bassa de Sanavastre

Antigues mines de lignit de Sanavastre

Si esteu per la zona, podeu passar a visitar la bassa de Sanavastre on abans hi havia les antigues mines de lignit. Teniu més informació al web de la Generalitat del Parc Natural Cadí-Moixeró.

 

Altres llocs d'interès