Què fem?

La platja del Biberó

  1. Home
  2. »
  3. La platja del Biberó
adreça:
Passeig Marítim - Calafell Baix Penedès (el)

 

 

 

Les platges de Calafell també son conegudes com la “la platja del biberó”, per la qualitat de la sorra i de l’aigua, per la tranquil·litat del mar i per la suau orografia a l’hora d’accedir a l’aigua amb els més petits. El municipi disposa de cinc quilòmetres de platja de sorra daurada, d'aigües riques en iode on es poden fer un munt d'activitats i practicar esport. Calafell disposa del segell de turisme familiar atorgat per la Generalitat.

 

La platja del Biberó de Calafell

Les platges de Calafell

Calafell gaudeix de cinc quilòmetres linials i ininterromputs de platja, en el que es una façana marítima pràcticament única a Catalunya que es divideix en tres platges:

  • la Platja de Calafell, que coincideix amb el nucli de la Platja
  • la Platja de Segur, que coindeix amb el front marítim del nucli de Segur de Calafell
  • la Platja de l'Estany-Mas Mel, situada davant dels dos barris que porten aquest noms.

platges de Calafell platja del biberó

La platja de Calafell és una platja urbana situada al front marítim de la població al llarg de gairebé cinc quilòmetres. Al passeig marítim hi ha el Bot Salvavides de Calafell, una embarcació insubmergible, que ofereix exhibicions durant l'estiu.

Activitats a les platges de Calafell

platges de Calafell platja del biberó

Les platges de Calafell disposen de les següents facilitats i serveis:

  • Passeres de formigó adaptades
  • Dutxes accessibles des de les passarel·les.
  • Banys assistits amb cadira amfíbia a càrrec de personal de la Creu Roja.
  • Servei de socorristes de la Creu Roja a totes les platges.
  • Servei de WC
  • Jocs infantils
  • Abalisament de la zona de bany, amb canals nàutics per a l’entrada i la sortida d’embarcacions.
  • Serveis de lloguer de gandules, tendals, patins, etc.
  • Xarxes de voleibol platja, porteries, etc.
  • Activitats nàutiques: lloguer de catamarans, surf de rem, vela, etc.

Consulteu AQUÍ les activitats familiars per fer a la platja i el mar.

Ruta de la platja

Itinerari davant la façana marítima des de l’antic Sanatori de Sant Joan de Déu de Calafell, passant per davant de les botigues de pescadors que encara es conserven, la Casa Barral i les escultures del passeig. (veure rutes)

  • Punt de sortida: Sanatori Sant Joan de Déu (actualment l’hotel Le Méridien Ra)
  • Punt d’arribada: Església de Sant Pere

Bandera Blava

Les tres platges i el passeig marítim de Calafell van ser de les primeres platges de Catalunya a obtenir la certificació ISO 14.001 per part de l’Entitat Certificadora AENOR, l’any 2003. L’any 2006, es recertifica el sistema en ISO 14001:2004, per la mateixa entitat, i el març de 2008, tenim el sistema de gestió mediambiental verificat en EMAS, per la Unió Europea. La Bandera Blava és present a les nostres platges des del 1992, amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

 

Foto platja del biberó 20 minutos. Fotocomposició tretes de Visit Calafell i Viquipèdia

 

Altres llocs d'interès

sortir amb nens al Baix Penedès

Calafell en família ( rutes i activitats)

 

 

INSTAGRAM