invitacions per a una festa d'herois i monstres
| |

invitacions per a una festa d’herois i monstres

invitacions per a una festa d'herois i monstres

Si heu de preparar una festa infantil de súper herois o de divertits monstres comenceu a pensar amb les invitacions. Les podeu preparar a casa amb la col·laboració dels nens. Depenent de l’edat us poden ajudar o les poden fer ells sols. Aquestes invitacions per a una festa d’herois i monstres les hem trobat divertides i fàcils de fer. Només us cal agafar els models, o inventar-los, retallar la silueta de la mà en una cartolina i fer aparèixer el personatges que es vol. Ep, aquí són de dues temàtiques diferents però podeu fer servir la idea de la silueta de la mà per fer els vostres models.

 

invitacions per a una festa d’herois i monstres amb la silueta de la mà

Depenent de la temàtica de la festa haureu d’escollir un color de cartolina o un altre si voleu ser fidels a les imatges dels herois. En tot cas, si voleu originalitat, mireu de fer, per exemple, un spiderman blau, taronja, verd… encara que no a tots els nens els hi pot agradar.

Un cop triat el color de la cartolina cal plegar-la abans de dibuixar i retallar la silueta de la mà. Quan la retalleu deixeu el plec, així a l’interior podreu escriure el text de la invitació. Si ho preferiu, la invitació pot ser una simple silueta de la mà, aleshores haureu d’escriure a la part del darrera del disseny.

Material per fer invitacions d’herois i monstres

  • cartolines de colors
  • retolador, millor permanent
  • retalls de cartolines, papers brillants…
  • ulls
  • llana o plomes de colors per als cabells dels monstres
  • cola i tisores

 

invitacions per a una festa de monstres divertits

invitacions per a una festa d'herois i monstres

De monstres n’hi ha de tots colors, amb un ull, amb molts ulls, amb dents esmolades, amb somriure, espantats…

 

invitacions per a una festa de súper herois

invitacions per a una festa d'herois i monstres

Si la festa és d’herois en general teniu on escollir. Només us cal agafar els trets més destacats de cada heroi i dibuixar-los a la mà o enganxant algun element especial. Si la festa es centra en un heroi determinat mireu de fer invitacions diferents variant el color de la mà o d’alguns dels detalls que l’identifiquen.

 

Bona feina !!!

+ festes infantils

via the best ideas for kids

 

Entrada similar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació bàsica sobre protecció de dades:

  • Responsable: totnens.
  • Finalitat: Controlar el correu brossa, gestió de comentaris.
  • Legitimació: Consentiment de l'interessat.
  • Destinataris: No se cediran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les seves dades.
  • Informació addicional: Més informació a la nostra Política de privacitat