11 jocs d’aigua i gel per jugar a l’exterior
A l’estiu toca jugar amb aigua, ja sigui al jardí, parc o terrassa o a l’interior de casa. Al blog us varem mostrar 28 activitats d’aigua i gel on podeu trobar un munt de propostes. En aquest post hem portat 11 jocs d’aigua i gel per jugar a l’exterior. I, que per raons evidents, no us aconsellem fer-les a dins de casa. Des de saltar a corda amb un got ple d’aigua a jugar a bàsquet, vòlei amb un globus d’aigua a fer curses amb vaixells.
11 jocs d’aigua i gel per jugar a l’exterior. Jocs d’aigua
Aquest joc d’escuma ja us l’havíem mostrat a les xarxes i per això l’incorporem al blog. Una de les particularitats és que les bombolles són de colors. Per fer-ho només us cal tenyir l’aigua amb colorant alimentari. Necessiteu una ampolla de plàstic, aigua amb colorant (és opcional), una tovallola, una goma per subjectar-la i bufera. Podeu jugar a fer una cuca d’escuma súper llarga, pintar en un full o al terra…
Saltar a la corda no havia estat mai tan refrescant. A la segona foto necessiteu una ampolla de plàstic amb un forat. Es tracta d‘omplir l’ampolla disparant amb una pistola d’aigua.
Bàsquet amb globus d’aigua. Amb un parell de garrafes podeu fer mini cistelles de bàsquet portables. Llanceu els globus d’aigua i a jugar. Si ho preferiu podeu fer una flor o pilota amb esponges de colors (també us poden servir les esponges dels fregalls). Talleu-les en tires i lligue-les amb un cordill o goma, ja teniu la pilota. Mulleu-la amb aigua i a jugar !
A pintar !
La gràcia d’aquesta activitat és la de fer servir els utensilis d’adults per pintar. Material com pinzells, brotxes, rodets, porta pintures… Si voleu, depenent el què es pinti, podeu posar una mica de colorant a l’aigua per donar-hi color.
Circuits d’aigua per fer navegar un vaixell. El podeu fer de manera simple amb una mica de paper d’alumini o utilitzat una peça de les canonades de PVC. I si no fa vent o el circuit no té pendent… utilitzeu un ventall !
11 jocs d’aigua i gel per jugar a l’exterior. Juguem amb gel !
Del clàssic joc de la cursa amb cullera i un ou al refrescant joc de la cursa amb cullera i glaçó de color. Per als més valents podeu mirar de pescar, amb els peus els petits animals que hi ha en un recipient ple de glaçons.
A jugar i refrescar-se !!!
totes les fotos les hem trobat al Pinterest
14 jocs per jugar a l’exterior