Què fem?

Via ferrada Els Clots de l’Aspra

  1. Home
  2. »
  3. Via ferrada Els Clots de l’Aspra
adreça:
Parròquia d'Encamp
preu activitat: accés lliure

 

 

 

 

 

La Via ferrada Els Clots de l'Aspra és una de les moltes ferrades que trobareu a Andorra. Té una longitud de 150 metres amb 70 metres de desnivell i és de dificultat baixa. Es tracta d'una via d’iniciació, adaptada per als infants. La primera part transcorre per un esperó, no del tot vertical, amb abundància d'esglaons perquè els més petits no tinguin problemes per fer l’ascensió. És una via ferrada d’accés lliure, orientada al nord-est. El cim té una altura de 2.200 metres. A prop també teniu el Tamarro Enko!

 

Via ferrada Els Clots de l'Aspra

Via ferrada Els Clots de l'Aspra

Inici de la via ferrada

Pont tibetà dels Cortals d’Encamp

Podeu arribar-hi fent una curta excursió des del Pont Tibetà dels Cortals. S'hi arriba fàcilment en cotxe per la carretera del Corts d'Encamp, just al quilòmetre 8 a tocar del Rocòdrom de Cortals. Creueu el pont i seguiu perl sender fins la via ferrada.

 

Les vies ferrades d'Andorra

Andorra disposa d'una varietat de vies ferrades de diferent grau de dificultat repartides per les seves Parròquies. AQUÍ us deixem l'enllaç on podreu veure-les totes. Nosaltres només us indiquem les que estan classificades com a fàcils. Totes son d'accés lliure.

Seguiu les normes d'ús que hi ha a l'inici de cada via i aneu equipats i amb calçat adequat.

  • Canal de la Mora 
  • Creu del Noral
  • Tossal Gran d'Aixovall

 

 

Altres llocs d'interès