3. Gorg del Molí dels Murris
Les Planes d'Hostoles, Garrotxa (la)

El gorg del Molí dels Murris és segurament un dels trams més visitats de la riera de Cogolls a la Garrotxa. El seu accés fàcil, gairebé a toca la carretera, on es pot deixar el cotxe fa que sigui molt concorregut durant tot l'any. Tot i això, l'encant del lloc, la verdor i frescor de l'aigua són totalment recomanables de visitar. Per allargar la sortida i gaudir encara més del paisatge recomanem fer la ruta a peu des del mateix poble de Les Planes d’Hostoles, seguint el recorregut marcat.

Gorg del Molí dels Murris. Dades i mapa

• Distància: 2,9 Km
  • Dificultat. fàcil

Gorg del Molí dels Murris. Itinerari

L'itinerari que us proposem és el que es recomana des de l'Ajuntament de Les Planes d'Hostoles. Una ruta fàcil i planera que no arriba als 3 km.

• Sortir des de l'Oficina de Turisme La Carbonera seguint la Via Verda direcció a Sant Feliu de Pallerols.
  • Abans de passar el pont cal abandonar la Via Verda i agafar la carretera asfaltada a l'esquerre. Us trobareu a sobre el pont.
  • Seguir per la carretera fins que a mà dreta hi ha el panell informatiu del Gorg del Molí del Murris. Hi ha un petit aparcament pels que voleu arribar fins aquí amb cotxe.
  • De l'aparcament surt una pista forestal direcció a la riera de Cogolls. A uns 3 minuts arribareu al gorg.

Gorg del Molí dels Murris

Des de l'aparcament el camí de terra baixa suau fins la riera. Cal creuar-la i continuar, ara en una curta i fàcil pujada fins el gorg. Un cop al gorg podeu seguir per la pista per veure el salt des de dalt. Cal vigilar ja que el terreny és força humit i pot ser relliscós.