Les fotos brodades de BORDÉ
| | | | | | |

Les fotos brodades de BORDÉ

Ens ha tornat a passar, hem vist un vídeo a Instagram i hem seguit la foto fins al compte original. I ens hem trobat amb una bonica idea per fer un treball manual on treballar la paciència, les habilitats per cosir i la gràcia per escollir fotos i fils. Si passeu per instagram veureu les fotos brodades de BORDÉ. La majoria son de casaments, suposem que de records per a les parelles. Vosaltres agafeu la idea i escolliu el vostre retrat preferit, això sí, millor que sigui una foto en blanc i negre.

donem color a les fotos

Les fotos brodades de BORDÉ, creativitat amb fils

Repasseu els models de fotos i mireu com aprofita un arbre, un vestit, un paisatge o unes bombolles de sabó per donar-los-hi color amb els fils. Ja teniu una foto en blanc i negre escollida per donar-li personalitat brodant amb fils de colors?

Afegim aquesta proposta a l’espai del món creatiu de… on podreu trobar artistes plàstic treballant en diferents disciplines creatives. Idees per posar-les en pràctica a casa o a l’escola.

Entrada similar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació bàsica sobre protecció de dades:

  • Responsable: totnens.
  • Finalitat: Controlar el correu brossa, gestió de comentaris.
  • Legitimació: Consentiment de l'interessat.
  • Destinataris: No se cediran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les seves dades.
  • Informació addicional: Més informació a la nostra Política de privacitat