idees per jugar a la sorra de la platja durant tot l’any
A la platja no només s’hi pot anar a banyar-se al mar. Us portem divertides i engrescadores idees per jugar a la sorra de la platja durant tot l’any. Les haureu d’adaptar a l’espai lliure del que disposeu. Si les voleu fer a l’estiu millor fora de les hores de sol, no només per la gent sinó també per la calor. Totes les propostes les hem trobat al mateix blog de Family Days Tried and Tested.
amagar un tresor enterrat a la sorra
A la recerca del tresor pirata ! un joc molt divertit on els adults hauran d’enterrar el cofre a la sorra. A l’enllaç teniu idees de com amagar el mapa, les pistes i el seguiment fins on s’ha de desenterrar el tresor.
escriure, dibuixar i aprendre a la sorra
La sorra pot convertir-se en una immensa pissarra. Els nens poden escriure, dibuixar tantes vegades com vulguin. Passant la mà o el rasclet ja teniu la sorra a punt per tornar-hi. Les mandales, amb objectes trobats a la platja pot convertir-se en un divertiment creatiu.
La primera foto, amb la silueta d’una persona, pot servir per aprendre el cos humà. Pedres amb el nom dels diferents parts dels cos per posar-les on correspon. Fer un rellotge a la sorra i veure com passa el temps. Una diana per jugar a llençar pedres o petxines. També podeu petxines i, decorar-les o no, per fer construccions a la sorra.
la sorra de la platja per fer grans dibuixos
Us agraden els dinosaures? Amb paciència podeu fer les petjades que surten de l’aigua. Un laberint, com la foto de la portada, permetrà construir camins i camins per resseguir.
A part de castells, la sorra també permet recrear mons per jugar.
Espectacular !
Sí, necessitareu paciència i un dibuix per poder-lo reproduir.
foto familiar a la platja
I si dibuixeu un marc on hi pugui entrat tota la família? Tindreu un bonic record de les vacances o d’un dia a la platja.
+ Fem i juguem !