Festa de les Torrades
Festa de les Torrades
- Població: Pla del Penedès
- Lloc: Av- de la Carrerada
- Data: 14 i 15 de febrer 2026
- Programa:
- Organitzat: Ajuntament Pla del Penedès
Festa de les Torrades del Pla del Penedès 2026

El Pla del Penedès es prepara per viure una de les festes més emblemàtiques del municipi: la Festa de les Torrades, que tindrà lloc el cap de setmana de 28 de febre i 1 de març (per cofirmar). Aquesta celebració, que combina la festivitat del Carnestoltes i l’esmorzar popular amb pa i arengades, tornarà a omplir de música, cultura popular i diversió el nostre poble. Hi haurà un tiquet per comprar la llesca de pa i l’arengada, el coure-la ja es cosa vostra.
- 9 h – encesa dels focs
- 9:30 h inici de la festa, es podran preparar les torrades i coure les arengades. també hi haurà animació.
Torrada i ruta
La foto l’hem tret de la ruta que ha fet en JuanFra MC al wikiloc. Una ruta circular des de sant Sadurní d’Anoia fent parada a la Festa de les Torrades i tornant per un altre camí. En total son 17 quilòmetres de dificultat moderada.
Fires i Festes Gastronòmiques de Catalunya

Calendari de les Fires i Festes gastronòmiques de Catalunya. Una excusa perfecte per sortir en família i descobrir el país.
AGENDA FAMILIAR





