Detalls decoratius per a l’habitació del nadó
Fem un petit repàs a la moda i tendències en la decoració de l’habitació dels nadons i l’habitació infantil. Per això us hem seleccionat unes quantes fotos perquè us fixeu en els detalls dels complements, en l’elecció dels papers pintats o el colors de les parets, en la composició de l’ambient i en la varietat de propostes decoratives, que van de l’estil vintage per a nens a l’estil minimalista i sobri, hem deixat per a una altra ocasió les propostes decoratives on el color marca l’estil.
Habitacions vintage per als nadons
Tot el vintage i retro està de moda i en decoració infantil també, recuperar objectes, joguines o llits dels pares o avis, restaurar-los i pintar-los té sempre un valor afegit a la decoració de l’habitació infnatil. El gust per els colors pastissos, suaus i càlids com el rosa, el verd o el blau, elements de metall en joguines o barrots del llit, el vímet per els bressols o elements decoratius, mantes de tots colors amb l’estil patchwork… tot s’hi val, tot es pot fer servir, tot pot quedar bé.
Papers pintats amb personalitat per a l’habitació del nadó
Ja no s’ha d’omplir les parets de l’habitació dels nens amb colors o dibuixos infantils, ara la tendència passa pels papers pintats en colors sobris i de temàtica geomètrica que podeu posar en una de les parets de l’habitació dels nens: puntets, rombes, fletxes… o omplir la paret de constel·lacions, com en la foto de la portada.
Complements per a l’habitació infantil
Resulta gairebé inevitable copiar o adaptar les noves tendències decoratives a l’ambientació de la nostra llar, incloent-hi, també, la decoració de l’habitació infantil. En les tres fotos que us hem portat aquí dels complements de l’habitació dels nadons en destaquem l’elegància de la sobrietat en els colors, la incorporació d’elements de fusta, la presència en les parets -o al terra- de làmines decoratives sòbries allunyades de les típiques làmines de colors i dibuixos infantils o les estanteries i penjadors minimalistes de disseny. També cal destacar la presència, cada cop més utilitzada d’elements com caps d’animals de cartró o roba i les catifes d’animals. N’hi ha per a tots els gustos.
Via: the boy and the boy