Què fem?
Font d’Hèrcules de Gaudí (la font del drac)
La Font d’Hèrcules de Gaudí és troba dins els jardins del Palau Reial de Pedralbes. Va ser construïda el 1884 amb un disseny de l'arquitecte i està inscrita com a Bé Cultural d'Interès Local (BCIL) a l'Inventari del Patrimoni Cultural català. Es pot visitar dins l'horari d'obertura de visites dels jardins del Palau Reial.
Font d’Hèrcules de Gaudí (la font del drac)
Buscant informació de sortides o excursions per la nostra revista Apunts del mes d'octubre del 2021 on hi haguessin dracs hem trobat aquest indret.
Trobareu més fotos a Fonts de Collserola
la font del drac
La Font d’Hèrcules, es bàsicament de pedra i el broc de ferro forjat imita a un drac xines; l’aigua va a parar a una gran pica de pedra amb les quatre barres, al fons hi ha un banc corbat de pedra i a sobre d’un pedestal, el bust de marbre d’Hèrcules, que no és l’original, va ser col·locat l’any 1984 quan va ser restaurat el conjunt de la Font. (info viquipèdia)
Si us agraden els dracs podeu donar-li una ullada a la revista d'octubre del 2022 o directament consultar totes les sortides on us podreu trobar dracs.
+ Què fer a Barcelona amb nens
+ activitats i rutes pel Barcelonès
rutes a fonts
+rutes de dracs