Polsera papallona de tub de cartró - papallona a la mà
| | | |

Polsera papallona de tub de cartó

Polsera papallona de tub de cartró - papallona a la mà

Se us ha parat mai una papallona a la mà? La bellesa i la fragilitat alhora. Avui us mostrem com fer una polsera papallona amb un tub de cartó. Només heu de seguir les passes del vídeo de plegar, retallar i grapar. Després amb la silueta ja feta podeu pintar una bonica papallona. Us podeu inspirar en alguna real o dibuixar-ne una d’inventada.

Polsera papallona de tub de cartó

Una papallona a la mà!

Només necessitareu un tub de cartó, unes tisores i un neteja pipes o qualsevol altre objecte que us pugui servir per lligar la papallona al canell. I a fer-la volar tot marcant el ritme! Si voleu aprendre més sobre papallones o voleu saber com crear el vostre jardí de papallones mireu AQUÍ l’enllaç.

Si voleu veure com fer papallones amb materials diferents podeu seguir l’enllaç AQUÍ. També us deixem altres activitats manuals per fer amb tubs de cartó, el material casolà per excel·lència. A l’enllaç trobareu moltes propostes per fer animals amb un tub de manera molt senzilla.

BONA FEINA!!!

+ ACTIVITATS PRIMAVERA

+ FEM ANIMALS

+ MANUALITATS AMB TUBS DE CARTÓ

INSTAGRAM

Entrada similar

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Informació bàsica sobre protecció de dades:

  • Responsable: totnens.
  • Finalitat: Controlar el correu brossa, gestió de comentaris.
  • Legitimació: Consentiment de l'interessat.
  • Destinataris: No se cediran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  • Drets: Accedir, rectificar i suprimir les seves dades.
  • Informació addicional: Més informació a la nostra Política de privacitat