Momi a Montsant cercant els tions perduts
Tots sabem que quant s’acosta Nadal els tions comencen a sortir dels seus caus per preparar-se per la seva festa. Però, què passaria si per culpa del mal temps o altres entrebancs els tions no arriben a lloc? En Momi, el protagonista de la història, decideix anar-los a buscar a la muntanya. Aquesta, que podria ser una bonica història nadalenca, es converteix en una singular excursió per fer gaudir als més petits de la natura. Un relat original que serveix per donar a conèixer als nens -i grans- un indret ple d’atractius naturals i culturals com és la Serra del Montsant. Momi a Montsant cercant els tions perduts
I, també, compartir amb ells la màgia dels tions i la il·lusió dels preparatius de la festa. I, com li recorden tots els personatge que es va trobant en Momi “si no hi ha tions, no hi haurà torrons!!!“. Per això no es dóna mai per vençut i no pararà fins trobar-los. a Montsant cercant els tions perduts
El viatge a la recerca dels tions que empren en Momi el portarà pels indrets més característics del Montsant; ermites, cingleres, coves… Alhora que, a través d’il·lustracions realistes, anirà descobrint als lectors la fauna, la flora i la cultura d’aquest bonic indret. L’itinerari d’en Momi servirà per mostrar a tots els petits excursionistes el què cal fer quan es va d’excursió. Entre elles, explicar què són les marques vermelles i blanques, com la seva samarreta, que indiquen el camí.
Un llibre que recomanem a tots els qui us agrada sortir a la muntanya a caminar per gaudir del paisatge, descobrir el territori i descobrir tots els éssers que hi viuen. I fer-ho amb ulls de nen.
Momi a Montsant cercant els tions perduts Editorial Piolet
Ajudeu al Momi a fer la motxilla? Què cal portar i què no.
Tot depèn des dies de la ruta, del temps, de si es vol observar la natura… a la muntanya s’hi a d’anar ben preparat.
- Títol: Momi a Montsant cercant els tions perduts
- Editorial: Editorial Piolet
- Col·lecció: Contes
- Pàgines:
- Escrit per: Maurici Montané Gil
- Il·lustrat per:
- Traducció:
- Idioma: català
- Premi:
- Per a lectors: a partir de 4 anys.
- ISBN: 9788494865411
Momi a Montsant. Descoberta del Parc Natural del Montsant
Ens agraden els contes, i llibres, que incorporen un mapa. Llegir i anar resseguint els punts per on passa el protagonista li dóna un atractiu afegit al relat. En aquest cas, vosaltres podeu anar fent les excursions d’en Momi -en diferents etapes- tot descobrint el Parc Natural del Montsant al Priorat.
Per cada indret per on passa en Momi va preguntant a la gent, i a algun simpàtic animaló, si han vist els tions. Fent la recerca ens descobreix bona part dels racons del Montsant: Vilella de Devall, Vilella d’Amunt, Scala Dei, Centre d’Informació de Parc, el Balcó del Priorat, l’ermita de Sant Joan del Codolar, el congost de Fraguerau, el pantà de Margalef… fins arribar al Clot del Cirerer.
el Montsant t’ha encantat!
Sorteig d’un llibre de Momi a Montsant
Gràcies a L’Editorial Piolet sortegem un exemplar de Momi a Montsant. Teniu temps per apuntar-vos fins dimarts 23 d’octubre a les 24:00.
sorteig tancat
*Participar al sorteig suposa apuntar-vos al Butlletí de totnens i acceptar la política de privacitat. El guanyador dóna permís a totnens per facilitar les dades necessàries a Editorial Piolet per poder enviar el llibre.
**Des de totnens s’enviarà un correu al guanyador a l’adreça amb la qual s’ha apuntat. Aquest té 5 dies per posar-se en contacte amb totnens per facilitar-nos les dades d’enviament. En cas de no rebre resposta per part del guanyador es farà un nou sorteig entre tots els qui ja s’hagin apuntat.
anar a la biblioteca de totnens
+ literatura infantil i juvenil