3. Roca del Barret a Begues
Baix Llobregat (el)

Ruta curta i fàcil que us acostarà fins la roca del Barret a Begues. Un cim rocós de gresos silícics i argiles de 299 situat dins el Bosc de Can Grau. La sortida que us proposem és una curta caminada d'anada i tornada que tot i no ser perillosa cal anar en compte amb els nens. Un cop arribats a Begues cal agafar el camí asfaltat de Begues a Torrelles i al primer desviament a mà dreta, deixem el cotxe. (Hi ha una esplanada de terra on caben uns 3 cotxes).

Roca del Barret a Begues

roca del Barret a Begues

Des d'allà iniciem una petita caminada per un camí de pista (500 metres) fins la preciosa roca del Barret. Quan puges el primer tram trobes una espècie de petita cova i per la seva part esquerra pots pujar a la part de dalt de la roca. No és difícil però s'ha de vigilar, sobretot si aneu amb nens.

Parc de la Costeta

parc de la costeta
Si visiteu Begues no deixeu de fer un tomb pel Parc de la Costeta. Hi trobareu un tobogan gegant i serpentejant, circuits de cordes, taules de pícnic... Tot ben integrat al mig del bosc.