Com decorar ous de Pasqua amb els nens

Hi ha manualitats i activitats temàtiques que depenen molt de dies determinats o de festes concretes. Avui, que en el moment de fer el post falta una mica per celebrar la Setmana Santa amb nens, us portem una atractiva manualitat. Us mostrem com decorar ous de Pasqua amb els nens. Com acostumem a fer en aquest tipus de post no es tracta tant de mirar la decoració en sí sinó de centrar-se en la manera creativa de decorar. Així us podeu trobar ous embolicats amb tovallons de paper, ous submergits en aigua tintada, ous pintats amb tècniques diferents… S’ha de tenir en compte que si decoreu l’ou ho podeu fer amb un ou dur o un ou prèviament buidat. Cal vigilar amb què es pinten els ous si després s’han de menjar.
Foto superior veure font original
Com decorar ous de Pasqua amb els nens. Pintar ous de Pasqua

Una decoració amb retoladors amb colors i dissenys de temàtica de Pasqua.

Aquesta manera de pintar els ous de Pasqua en ha agradat molt. En un got o bol poseu aigua tenyida. Poseu l’ou a dins, quan estigui tenyit afegiu-li una mica d’aigua i així fins que quedi l’ou tintat. A mesura que afegiu aigua el color es va fent més clar i queda una cromatografia espectacular.

Aquesta foto i l’anterior les hem trobat a la pàgina de El hada de papel.
En aquesta foto poseu gomes als ous, tenyiu-los i un cop eixut treure les gomes. Us quedaran amb aquestes ratlles tan decoratives.

Ous de Pasqua galàctics. Pintats de negre i després amb capes i esquitxos d’altres colors. Impactant!

Ous de marbre blau pintats amb esmalt.
Altres maneres de decorar ous de Pasqua amb els nens

Com en la foto de capçalera aquest ous han estat embolicats amb tovallons de paper. En la foto de capçalera s’ha fet servir clara d’ou per enganxar el tovalló, d’aquesta manera no hi ha problemes amb menjar-se l’ou.
En aquesta foto podeu veure com s’ha buidat l’ou fent-li un petit forat.

Com decorar ous amb cintes de colors enganxades. També es poden decorar amb retalls de paper de seda enganxats.

Aquest ous són de plàstic i se’ls ha embolicat amb un cordill de dos colors.
Com fer un mosaic en un Ou de Pasqua

Ous de Pasqua decorats com un mosaic. Necessiteu ous i clofes a part. Aquestes es poden pintar per després enganxar a un ou sencer. També es pot fer el contrast al revés, pintant l’ou i enganxant trossos de closca sense pintar.
Més ous de Pasqua per decorar

Ous de Pasqua decorats amb confits

Bona feina!!!
+ Pasqua amb nens

Podeu veure més manualitats i creativitats de Pasqua amb nens al nostre Pinterest
Un comentari