5 regals originals per decorar l’habitació infantil
Avui hem entrat a la botiga online de kmfamily – kottbullar and mjolk, una botiga concept store de disseny i decoració infantil que també disposa de botiga física a Barcelona. Hi trobareu des de moda per a bebès i nens a complements decoratius per a l’habitació infantil fins a una extensa selecció de joguines en les que destaquem els jocs de fusta, articles per fer més divertides les festes infantils o vaixelles de melamina súper atractives per als més petits. També disposen un apartat per als regals, on segur que hi trobeu aquell article modern, especial i diferent que us permetrà fer un regal original.
Treballen amb marques de moda com Petit, oh!, Maxomorra, baby, Kidcase… samarretes, vestits, pantalons, pijames i complements. En articles de decoració cal destacar Omm Design, Nobodinoz, Little Day, Ferm Living… articles moderns, bonics i de disseny que marquen tendència dins la decoració actual de les habitacions infantils, tota una gamma de productes d’aire nòrdic arribats majoritàriament de Suècia.
Si necessiteu motxilles o bosses, tant per adults com per a nens no us heu de perdre la seva secció de motxilles: Kanken i Herschel, i els complets de Fjallraven com també les motxilles i bosses per als petits de la marca Maxomorra.
Després de molt dubtar i voltar per la web ens hem decidit per seleccionar 5 articles que fossin originals, decoratius i divertits per tenir a l’habitació dels nens. 5 articles per regalar que esperem que els sorprenguin: uns coixins amb cares d’animals de traç gruixut que semblen dibuixats per als nens, unes originals matrioshkas de robots, per la paret de l’habitació infantil hem escollit les làmines de dinosaures i ossos posats en fila, els llums de purpurina en forma de boles de neu o els divertits penjadors de dues cares, gat i tigre.
Es tracte d’una selecció molt personal que esperem que us agradi. Post no patrocinat.
Set de matrioshkass robot disseny d’Andrew C Palmer
Lot de matrioshkass d’Andrew C Palmer amb un original disseny de robots. Cada caixa conté 6 peces, amb les que gaudir si t’agrada l’art, el disseny i les joguines, sense importar l’edat. No recomanat a menors de 3 anys.Produït per Ommdesign. Són per jugar però alhora també resultem molt decoratives.
Llum Ballerina – Llum & Glitter
Una preciosa llum que també és bola de purpurina. Disposa d’un mecanisme que emet llum de diferents colors i fa que la neu es mogui sense necessitat de moure-la. S’apaga sola després de 2 hores de funcionament (necessita piles que no estan incloses). A la web trobareu més models.
Penjadors de disseny tigre i gat

Làmines de Katie Viggers: dinosaures i ossos
Podreu escollir entre el dinosaures, els ossos o els micos que duen un globus. Estan impresos en paper de qualitat de 190gr i tenen una mida de 30x40cm. Les làmines estan basades en les il·lustracions del llibre Almost an Animal Alphabet. Aquestes làmines les hem trobat molt atractives, les podeu emmarcar o penjar directament a la paret.
Funda de coixí serigrafiat dissenyat per Elisabeth Dunker de Fine Little Day
Lollo, Fredy i Mimmi són el nom dels tres animals dissenyats per Elisabeth Dunker, l’ànima mater de la marca escanadinava Fine Little Day. Són 100% de cotó orgànic i disposen d’una pràctica cremallera per poder-los rentar (rentadora a 40º). Mida 38×38 cm. De tots els coixins que tenen hem escollit aquests per el seu senzill i càlid disseny.
+info kmfamily – kottbullar and mjolk
botiga: Carrer del Bruc, 150, Barcelona