La casa de colònies Can Vandrell és una de les masies disseminades que conformen la Vall de la Riera d’Arbúcies. Situada enmig d’un paratge idíl·lic, emmarcada pels massissos del Montseny i de les Guilleries. Compta amb un entorn i equipaments especialment adients per a la realització d’estades en grup d’alumnes de totes les edats, amics o famílies.
Casa de colònies Can Vandrell a Sant Feliu de Buixalleu
Masia del s.XIII al peu del Parc Natural del Montseny, al mig d’un paratge natural.
Disposa de:
- 13 habitacions col·lectives i 5 d’elles amb el bany privat.
- 3 menjadors i servei de cuina casolana
- 4 sales d’activitats i sala amb wifi de lliure accés.
- Exteriors amb esplanades de joc, sorral i piscina amb gespa, zones de pícnic i lavabos exteriors.
Totalment adaptada per a cadires de rodes.
Es pot arribar en autocar i cotxe particular fins a la casa de colònies.
Estades famílies i grups 2020
- Caps de setmana amb activitats – Caps de setmana d’octubre, novembre, desembre 2020 /
Caps de setmana de febrer, març, abril, maig i juny 2021. - Caps de setmana al teu aire – Caps de setmana d’octubre, novembre i desembre 2020.
Caps de setmana de febrer, març, abril, maig i juny 2021.
Colònies estiu 2020
Colònies d’estiu multiactivitats, en anglès i temàtiques.
Informació per les escoles
Descobreix tot el que ofereixen les estades amb Eix Estels
Cases de colònies per a escoles, ampa, turisme en grup i famílies
Estades d’un dia amb dinar
Gaudiu de la cuina casolana i si voleu activitats, podeu contractar el nostre servei de monitors especialitzats.Passeu tot un dia i aprofiteu per gaudir d’un entorn natural i especialment preparat per a grups amb nens. Més informació.
Estades de caps de setmana, ponts i vacances en grup
Des d’Eix Estels proposen diferents tipus de sortides en grup o família a les seves cases de colònies. Més informació.
- caps de setmana amb activitats
- caps de setmana a l’aire lliure
- celebra la festa Casta-Halloween en grup o família
- estades amb activitats pel cap de setmana del pont de desembre
- passeu un cap d’any molt animat en grup amb activitats i animació
- cap d’any a l’aire lliure amb revetlla i activitats
- cau de bruixes al febrer a Centelles
- caps de setmana de Carnaval al febrer
- setmana santa a l’abril per a grups i famílies amb activitats.
Estades per a singles amb fills
A Eix Estels disposen d’estades i activitats pensades només per a Singles amb fills. Les propostes són una oportunitat per desconnectar de la rutina i alhora conèixer gent en la mateixa situació que vosaltres. Passeu-ho genial al costat dels vostres fills guardant un temps per vosaltres mentre els nens realitzen activitats infantils. Les vacances es realitzen en un ambient respectuós. Més informació.
+ info Eix Estels